دتکتور دودی ضدانفجار Det-tronics

دتکتور دودی یکی از تجهیزات اعلام حریق به شمار می‌رود که به طور اتوماتیک وجود دود نشانه آتش سوزی تلقی می‌کند و در ادامه سیستم اعلام حریق را فعال می‌کند. دتکتورهای دود تجاری و صنعتی سیگنال خطر را برای کنترل پنل سیستم اعلام حریق ارسال می‌کند. دتکتورهای دود خانگی نیز زنگ هشدار صوتی یا بصری را به کار می‌اندازند. دتکتور های دودی فتوالکتریک زیرشاخه دتکتورهای نقطه ای می‌باشند. دتکتور های دودی اپتیکال یا فتو الکترونیک از یک منبع نوری و یا سنسور نوری برای تشیص دود استفاده می‌کنند.

دتکتور دودی U5015  SmokeWatch برای آتش سوزی های دودزا و به سرعت در حال رشد طراحی شده است. این محصول توانایی اعلام خطا و اطمینان از عدم خرابی های نامعلوم را داراست و همچنین دارای  DIVISION و ZONE درجه بندی ضد انفجار است که جهت کاربردهای صنعتی و تجاری مناسب می‌باشد.

این محصول دارای رله های هشدار دهنده، کمکی و خطا برای کنترل دستگاه های اعلام کننده یا رابط صفحه آتش، مدار خودآزمایی برای تشخیص قابل اعتماد دود می‌باشد. عملکرد بدون خطای فتوالکتریک. LED نشانه ای بصری از وقوع زنگ خطر ارائه می دهد.

این محصول برای کاربردهای صنعتی و تجاری مانند کارخانه های فرآوری شیمیایی، کارخانه ساخت مهمات، محفظه های توربین، اتاق های باطری، برنامه های HVAC، ذخیره مواد شیمیایی فرار مناسب است و منطقه مناسب آن زون 1 می‌باشد.

لازم به ذکر است پراستفاده‌ترین روش کشف حریق، استفاده از تشخیص دود و پراستفاده‌ترین دتکتور دودی نیز، دتکتور دودی فتوالکتریک یا همان اپتیکال است.

مشخصات فنی دتکتور دودی اپتیکال ضد انفجار :

دتکتور دودی ضد انفجار برند det-tronics یک آشکارساز دودی فتوالکتریک ساخت کشور آمریکا است. درجه حفاظت داخلی این محصول ip44 و دمای محیطی و کاری آن -20 تا +65 درجه سانتی گراد و دمای ذخیره سازی -20 الی +70 درج شده است. است. طراحی شده مناسب زون 1 و کلاس 1 می‌باشد. متریال بدنه محصول از پلی کربنات / ای بی اس می‌باشد.

در جدول زیر یک نگاه اجمالی به مشخصات فنی این محصول خواهیم پرداخت.

دتکتور دودی

شرکت تارنمای طلایی  وارد کننده کلیه تجهیزات اعلام حریق و نمایندگی شرکت Det-tronics را بر عهده دارد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Table of Contents