دستگاه کنترل پنل NOTIFIER

کنترل پنل NOTIFIER

این کنترل پنل NOTIFIER با گنجایش حافظه بسیار بالای خود و قدرت برنامه ریزی گسترده یک دستگاه مناسب برای استفاده در مکان هایی با سطح ابعادی بزرگ که نیاز به امکانات متنوع و منحصر به فرد دارند میباشد. قدرت بالای عملکرد  کنترل پنل NFS2-3030 در طراحی ماژول های هوشمند و پیشرفته آن نهفته شده است. ماژول های متنوع این کنترل پنل  برای هر نوع نیاز کاربر طراحی و تولید شده است که بر اساس آن می توان سخت ترین چالش ها را برای آن تنطیم و طراحی کرد.

کنترل پنل NOTIFIER

NFS320

کنترل پنل اعلام حریق هوشمندی است که در سری ONYX کنترل پنل های اعلام حریق نوتیفایر قرار دارد.به تنهایی یا با تنظیماتی که بر روی شبکه اعمال می شود سری محصولات OYNX نوتیفایر تمامی درخواست های مورد نیاز را بصورت جدی پشتیبانی میکند.این سیستم طوری طرحی شده است که بسادگی توسط هر کاربری قابل استفاده باشد.این کنترل پنل تنها با چند وسیله قابل تنظیم می باشد. کنترل پنل NFS-320 را میتوان در مراکز معمولی یا مراکز بسیار حساس استفاده کرد.

کنترل پنل NOTIFIER

NFS2-640

جهت استفاده در مراکز متوسط از لحاظ ابعادی طراحی شده است.این سیستم با قابلیت اتصال آسان به تجهیزات تحت شبکه سیستم های اعلام حریق نوتیفایر (NOTI-FIRE-NET) قابلیت کنترل هوشمند مکان ها با سطح حساسیت متوسط و بالا را براحتی دارا می باشد. این کنترل پنلبا طراحی فوق العاده و انعطاف پذیری بسیار بالا به تمامی نیاز های شما جهت حفاظت از حریق پاسخ می دهد. این سیستم قابلیت ارتقا از طریق نصب ماژول های مختلف را دارا می باشد.

شرکت تارنمای طلایی

18 سال سابقه در زمینه اطفاء حریق

Table of Contents